søndag 13. desember 2009

ABC i ord og bilder ~ L for...


Dagane og vekene flyg avgårde...Vi er inne i ein periode der pynting, rydding, vasking og baking opptek mykje av dagane våra. Eg er nok ikkje den ivrigaste vaskaren, og har ikkje som tradisjon å vaske ned heile huset til jul. Eg har strekt meg til å ta kjøkkenskapa i år, men kun fordi det var ein dyd av naudsyntheit, he he...
Bloggelyst glimrar og med sitt fråver for tida, og eg er rett og slett lite innom Blogglandia.
Det tek både tid og energi å skrive blogginnlegg og ikkje minst besøke og kommentere hos medbloggarar. Det er vanlegvis både lystbetont og berikande, men sjukdom i familien og tøffe arbeidsdagar krev rett og slett litt mykje for tida.
Ein får seg ein alvorleg støkk når ungane vert alvorleg sjuke, og eg kjenner at eg framleis har ein tagg i hjertet etter skrekkopplevinga i Egypt...Eg har behov for å sjekke han om natta, og helst ville eg hatt han på same rom som meg sjølv. Eg har behov for å vere 100 % til stades for ungane mine og verkeleg kose meg saman med dei.
Beklagar difor at både blogging og kommentering er svært nedproritert, men vil likevel sei at eg set utruleg stor pris på alle som legg att ein kommentar og gledar meg verkeleg til eg orkar å vere meir tilstadeverande her inne i dette fantastiske samfunnet som er så rikt på varme, omsorgsfullheit og medkjensle:0)
Så over til det innlegget eigentleg skulle handle om...

Vi er komne til bokstaven L og eg har valgt noko som det er svært mykje av i desse tider

Lys og lykter!!


Her er årets adventsstake.

Detaljar...

Litt veel bearbeida, men det vart no litt kult likevel;9)

Skal ein vise fram adventsstakar må ein nesten ta med ein lyssang og. Dette er den ungane brukar på skulen.


TENN LYS

1. Tenn lys!
Eit lys skal brenne for denne jorda vår.
Den blanke himmelstjerna, der vi og andre går
omkring og deler vona: at gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtast. Eit lys er tend for det.

2.Tenn lys!
To lys skal skine for kjærleik og for tru,
for dem som syner omsrorg og alltidt byggjer bru.
Må flyktningar få heimar og fangar bli sette fri!
Tenn lys for dei som græt og for dei som trøyst kan gi.
3. Tenn lys!
Tre lys skal falmme for alle som må slost.
For rettferd og for fridom, og som treng hjelp av oss.
Må vi få til eit samfunn der alle folk er med!
Tenn lys for dem som strider for fridom, rett og fred.

4. Tenn lys!
Nå strålar saman dei fire lysa klårt for han
som elskar alle og kjenner livet vårt.
Tenn lys for himmelkongen som gjetarflokken såg, for
jord- og himmelbarnet som i ei krubbe låg.



Vi er så heldige at vi har fått eit tynt, kvitt teppe ute, og ungane var sjølvsagt ikkje tunge å be når eg spurte om dei kunne lage ei snølykt til meg:0)

På biltema hadde dei desse flotte lyslyktene, som berre måtte få bolig på trappa mi. Det skal eigentleg vere tre, men den største var knust, så den må vi bort att med i morgon.
For meir bokstavleikt, klikk deg inn HER!!

Klem Line

8 kommentarer:

Ellen sa...

Til tross for travle dager har du laget et kjemepfint innlegg om lys. Veldig fin adventsstake!

Fortsatt god førjulstid!

Anonym sa...

Skjønner dette med å være sammen ungene og at du fikk deg en støkk da Fredrik ble så syk. At du vil sjekke han om natta og helst ha han inne hos deg - jeg hadde nok også reagert sånn. Likevel legger du ut koselige innlegg, Line - og det er koselig for oss andre, vet du:o) Desember er vel lysmåneden over alle lysmåneder - hvor mørkt hadde det ikke vært på denne tiden uten alle lys og lykter? Ha ei fin uke, og ikke stress for mye! Klem fra meg**

Henny sa...

Det er klart, at der er ting, der er vigtigere end bloggeriet, og endda har du klaret at lave et flot indlæg med L for lys.

Evami sa...

Ungene har førsteprioritet,og kjenner godt igjen den følelsen av at jeg må være nære dem og passe på dem når de er syke! Ligger på vakt hele tiden! Så bruk tiden sammen dine kjære du:) BLogge gjør du når du har lyst!
Kjempe søte juelnissebarn du har,nissens små hjelpere vil jeg tro.

Lys og lykter er noe av det viktigste i denne mørketida,og med allt regnet som øser ned så blir det jo bekmørkt!

Det advendtsverset har jeg ikke hørt før,men det var fint. her brukes: Så tenner vi et lys i dag,og det må sies hver dag:)

Kos deg med juleforberedelsene dine Line,og vettu jeg vasker heller ikke så mye. Klem Eva

FO - 2 sa...

Ønsker deg og dine fine dager og gode stunder fremover, Line.
Det fortjener dere!
Sender deg mange gode tanker.
Klem fra meg.

Petunia sa...

Så fine julebider du har lagt ut - både av ungene (det øverste) og av alle lysene dine:) Tenk deg desember uten alle lysene rundt oss. Det ville ha blitt trist det.

Torilpia sa...

Klart det er andre ting å tenke på i perioder - enn blogging. Har jo hatt lang bloggfri periode selv i sommer. Men nå kjenner jeg at jeg er tilbake og at jeg liker det bedre enn før. Jeg føler ikke samme presset og blogger når og hvis jeg har lyst.

Ta vare på deg selv og ungene dine - kos dere og nyt dagene frem mot jul. Stor klem fra meg!!

Ps - jeg har også sånne lyslykter!

Anonym sa...

Jeg er litt enig med deg at det er litt dårlig med blogglyst for øyeblikket. Men av og til er det andre ting som frister litt mer. Godt at du ikke har gitt opp ABC'en. Flott med snølykt. Nå er det meldt snø og kulde her, så mulighetene for at jeg får sett en snølykt i år. Ha en flott kveld!