mandag 8. august 2011

E-mail kontoen min er hacka!!

Sidan ein del av mine vener frå denne bloggen er lagt til i kontakter på e.mailadresse:
line_hjorthaug@hotmail.com
vel eg å skrive om det her og...
Dersom du mottek ein e-post på engelsk frå meg der eg tiggar om pengar er det altså ikkje frå meg...
Gjer vel å flytte meldinga over i søppelpost...og dersom det kjem opp ei boks der det står:
"Jeg tror denne personen har blitt hacket"
blir eg svært takknemleg om du tek deg bryet med å krysse den av og sende den inn...så blir det forhåpentlegvis rydda opp i!!
Har oppretta ny e-post adresse:
storemyra@hotmail.no
send meg gjerne ein mail dit om det er noko du lurer på.
Beklagar bryderiet.
Klem Line

1 kommentar:

Brit. (lille meg) sa...

Æsj, så trasig! Jeg har ikke fått noen slik mail fra deg, men fikk fra en annen bloggvenn for en tid tilbake. Det var iallfall bra at det ikke var fra henne.. Hadde forresten ikke trodd det heller....
Lykke til videre!:)