tirsdag 9. juni 2009

Litt nytt.........


Mamma kom på beøk søndag, sidan vi skulle ha selskap for Rakel som vert 7 år denne veka...
Mandag hadde vi dagen for oss sjølv fram til kl 15.00, så då reiste vi til Førde på shopping og kaferunde:0)
Var innom Kid for å sjå etter nye stovegardiner. Fann nokon eg likte, så dei vert med heim så snart lønna er komen på konto;9)

Imidlertid kom eg over desse småtinga som eg fall pladask for når Anna Lisa viste dei fram på bloggen sin!! Så dei MÅTTE berre vere med meg heim....
Glassklokka er utruleg flott, tykkjer eg. Men fatet er eigentleg litt i grovaste laget så det er muleg det vert utbytta til hausten....

Flaskehaldaren har eg tenkt å bruke til å frakte sennep, ketchup, olje mm no når vi et så mykje ute.....
Brukar ikkje så mykje tid på bloggen no når eg har besøk, men kjem sterkare tilbake med kommentaren til helga!!
Klem

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det var mange fine ting på Kid. Så lurt å bruke den flaskeholderen til ketshup mm
Kos deg med besøk
Ha ei flott uke :)

Evami sa...

Så flotte ting du har kjøpt og så koselig å ha fått mamma´n sin på besøk:) Skjønner at du koser deg da:)

Nye gardiner,det er jeg så dårlig på,men det kan jo ha noe med at jeg liker de vi har så godt:) Kos deg med mamma´n din:) Klem Eva