tirsdag 17. mars 2009

Tirsdagstema ~ Frå sida!!

Hiv meg med på Tisdagstema i dag...
Dagens tema er frå sida!!

Eg har fanga inn kaktusane eg har fått av min kjære frå to forskjellige sidevinklar...
Det høyrer og med til kaktushistoria at det for meg er fullstendig uforståeleg at han fann på å kjøpe ~ av alle ting ~ kaktusar til meg...
I løpet av dei 12 åra vi har vore i lag har det ALDRI vore kaktusar i hus, av den enkle grunn at eg ikkje kan fordra desse stikkande tingestane... Grunnen til det er at eg hadde eit særdeles ublidt møte med ein kaktus i mine barndomsår...
Men må no innrømme at dei eigentleg er ganske fine der dei står:0)

Ringen som eg har kjøpt inne hos Tante Mimmi sett frå sida!!
Den er handlaga og heilt unik... Ho produserar ringar av potteskår, og det er vel ein del norske bloggarar som etterkvart er lykkelege eigarar av eit eksemplar.
Eg simpelthen ELSKAR min ring og brukar den så ofte som muleg!!
Klikk på navnet for nærare info:0)

Til slutt kanelbollane/skillingsbollane som eg baka i dag!!
Med sjuke barn som ikkje har ete på to dagar så innfrir ein sjølvsagt ynskje om desse godsakene når det er det einaste som freistar;9)

KANEL/SKILLINGSBOLLAR:
200 gram smelta smør
1 liter melk
50 gram gjær for søte deiger
3 dl sukker
1 ts bakepulver
1 egg
1 ts kardemomme
Mjøl til passeleg deig

Hevast til dobbel størrelse...
Delast i to og kjevlast til eit rektangel. Smør på smør og strø sukker og kanel på deigen. Rull saman og del i passelege bitar med kniv. LEggast på bakepapirkledd plate. Vi har hatt vaniljekrem på halvparten og perlesukker på den andre halvparten av bollane.
Steikast på 200 grader i ca 20 minutt!!

14 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

MMmmm kanelbollar .. synes eg kjenner lukta heilt hit!! :-)

Kaktusane var vakre dei!

God bedring!

Monica

Evami sa...

Hva gjør man ikke for å få mat i sine syke små??
Alt... Artig løsning av Frå sida.
Man ser verden på en annen måte etter at man har begynt å delta i disse fotoutfordingene:) Morsomt:)

SOv godt:) Klem Eva

Som dagene går sa...

Disse bollene prøver jeg på påskegjestene.

FO - 2 sa...

Det kan være lurt å se kjente ting fra andre vinkler. ;)
Synest kaktuser er fint jeg da. Det var dine også. :)
Bare pass på deg selv, så du ikke stikker deg. ;)
Ønsker Rakel og Fredrik GOD BEDRING. Håper at bollene vekket appetitten. :)

Kate-Marita Pettersen sa...

Flott tirsdagstema bidrag fra dæ Line:)
Har ikke hatt kaktuser i hus på mange år, men syns de er fine og dekorative:)
Håper Fredrik fikk i seg kanelboller, de så veeeldig gode ut!! God bedring til han:)
En fin onsdag ønskes fra Bodø:)

Fjordheim sa...

Å så godt som det er med nybakte kanel og skillingsboller. Du frister med nesten over evne her.
HAr satt en brøddeig i dag. Det får holde.
Kaktuser er fine de. Og får en de til å blomstre, er det jo ikke mye som er flottere.
Ha en god dag :)

Guttemamma sa...

...bollene ser nam nam ut...

Brit. (lille meg) sa...

Å! Kanelboller! Nam nam! Takk for at du la ut oppskriften!
I dag skal jeg også bake, men ikke kanelboller, men brød og grove horn.Jeg kjøper nesten aldri brød på butikken, baker selv om jeg er bare en i husholdningen. Ganske enkelt fordi jeg synes hjemmebakt er best.
Så flott ring! Og så av potteskår,da! Det var originalt!
God bedring til barna dine!

Turid sa...

Her var det mange flotte innlegg Line!
De bollene får nok ungene på beina håper jeg;)
Flott "fritids" collage!

Fine kaktuser!

PillePalle sa...

Åh, det ser deilog ut! Skulle prøve oppskriften snart!
Tusen takk for hyggelig kommentar!
Hilsen Pillepalle

Daisys home sa...

så godt med kanelboller! Men for å være ærlig så er det ei god stund siden sist jeg laget sånne selv.Så får vel bare ta meg sammen og bake så en har på lur i frysern til påska kanskje.Håper at barna er friske og raske snart igjen,klemmer

Anonym sa...

Håper gullene dine er på bedringens vei? Mammas skillingsboller hjalp nok masse, tenker jeg! Artig vri å se ting fra siden - det er stadig noe nytt og morsomt her i bloggeland:o) Ha en fin kveld! Klem fra Randi**

Lill sa...

Frå sida..... den løyste du glimrande Line. Ja dei ringane er bere suprefine. Kanelbollar.... Mmmmmm berre deileg. Håper sjuke born er på beina og at helga blir kos.
Smil til deg frå meg

Anonym sa...

Det er fine bilder du viser. At en kaktus kan väre så smuk! Ha en go weekend.