onsdag 11. august 2010

Eit stykke historie frå “Mitt lille land”

Mitt tredje og siste bidrag i Petunia sin fotokonkurranse er hermed eit faktum;o)

Juli 2010 1287 b

Svigermor og Heine har hytte på ei lita perle ytterst ute i Fjaler, nærare bestemt Lammetun. Her kan vi bade, fiske, jakte på krabbe, køyre firhjuling…Ja kort sagt alt som hjartet kan begjære…Men det beste av alt er at her ute er det ei kystfort frå krigens dagar. Her er det spennade å gå gjennom mørke gangar, krikar og krokar, studere havlinja frå kommandorommet m.m. Her kan og anledninga nyttast til å ha litt historietimar, for i mitt sinn er det svært viktig at dagens oppveksande generasjon får innsikt i korleis det var under krigens dagar. Dei sit som regel i ro, og lyttar nøye når eg peikar, fortel og beskriv, med nokre innskytande spørsmål innimellom. Desse stundene er gull verdt:o)

Mitt lille land

Siste frist for å delta i denne fotokonkurransen er 15 august, så skynd deg inn HER

6 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Hei ! Så koselig bilde ! Dette må då vere morro for både barn og vaksne !

Brit. (lille meg) sa...

Spennende! Og så ser det også ut til at dere koser dere skikkelig der.
Det er dessverre lenge siden jeg har besøkt deg her nå, men jeg har hatt annet å tenke på en stund. Er for tiden rekonvalesent etter en nokså stor operasjon. Var hos legen og tok ut over 30 sting i magen......
Men det går bra, trenger bare litt tid på meg....
Ha en fin dag!:)

Anne (Moseplassen) sa...

Ruiner slutter aldri å facinere, enten de er skikkelig gamle, eller nygamle som denne.

Petunia sa...

Så flott bidrag igjen fra deg:)
Dere er en familie som er flinke til å bruke naturen. Line!!
Det liker jeg:)

Fjordheim sa...

Koselig med slike stunder. Der en kan oppleve noe sammen og lære litt samtidig.
Lykke til med konkurransen.
Ønsker deg en fortsatt flott august :)

Bling - our elf on the shelf sa...

Slike bunkere fra krigen har vi her ute også. Fra tid til annen tar vi turen ut dit, og jeg slutter aldri å la meg fasinere av byggverkene. Litt grøssing blir det også når man tenker på årsaken til at de blir reist...