onsdag 27. oktober 2010

Himmelsk!!

Onsdag og himmelske opplevingar står på programmet;o) I dag er det ein ubeskriveleg trist, grå og regnfull dag…så desverre ikkje mykje himmelsk å avbilde…
September 2010 174 b
Tok ein dykk i arkivet og drøymer meg ein mnd tilbake i tid!! Vi hadde det i alle fall ubeskriveleg flott i september:o)
Himmelsk
For fleire himmelske augneblikk, klikk deg inn HER!!


(Edit:Fått litt spørsmål om kva dette fjellet heiter, og eg må berre ærleg innrømme at eg har ingen anelse...Det kan i alle fall beskuast i Bjørkedalen. Eg stoppa berre for å ta bilde då eg synstest forma på det var utruleg stilig...)

19 kommentarer:

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Å ja, det hadde vi her også - det er deilig å nyte slike bilder, særlig på gråværsdager! Får lyst til å dra ut på tur når jeg ser bildet ditt (men ikke når jeg titter ut vinduet). Ha en fin dag, Line! Klem fra meg**

Maria G sa...

En otroligt vacker och fin bild!
Här hos mig är det grått och trist ute idag också :)
Ha en bra dag!

Annette's space sa...

Åhhh, hvor smukt :-)) Hvilken fjelltop er dette ??

Randi's Tanker sa...

Neimen, se der: En naturlig "pyramide" som strekker seg mot himmelen. Vakkert bilde fra en himmelsk dag!

Bestemor Drillo sa...

Et vakkert bilde som viser flott natur! Klem!

Inge sa...

Helt på toppen.. :-)

Malys krok sa...

Hei Line! Et veldig spesielt fjell, minte nesten om et vulkanfjell! Men heldigvis ser det fredelig ut, fredelig og vakkert! Takk for hyggelig hilsen! -Margit-

Anne-Berit sa...

Så nydelig som det kan få blitt.Her er det også grått i dag,så slike bilder er gode å se på:)

Viola sa...

Supert bilde! Kan tenke meg det tar på å skulle nå den toppen der ;) om det i det hele tatt er mulig..! Fine bilder under her også! :)

Petunia sa...

ja, er det ikke kjekt å ha et arkiv!! "Reddet" meg mange ganger det!!!
Nydelig bilde og en artig topp på det fjellet der. Hva heter det?

Sommertid sa...

Du er ikke alene om å oppleve grått/trist regnfulle dager. og nettopp på slike dager er dykk i arkivet et herlig dykk...masse minner og farger.
Ha en fin kveld videre

Mona sa...

Vilken härlig toppform det fjället har. Underbar bild!

Mormor sa...

Du hadde absolutt noe himmelsk å se tilbake på ja, nydelig bilde :-)

TorAa sa...

Den der skjønner jeg utmerket du kaller himmelsk - enig;-)

Bare Mio sa...

Nydelig bilde.
Er så herlig å se på nydelige, sommerlige bilder når været utenfor er grått og trist.
Ønsker deg en fin torsdag :O)

Melusine sa...

Ja, det var virkelig flott!

Kathrine sa...

Dykk i arkivet er morro:) Dykker stadig i det jeg, og får inspirasjon og minner tilbake. Ha en flott helg:))

CosiFanTutta sa...

Hei, hei, det er liv ser jeg :o) Så kjekt å se på de vakre barna at de vokser til :o) Vakker "himmelsk" bilde. Det er grått og trist her hos meg også, men desto bedre unnskyldning for å sitte i sofakroken og strikke votter, hehe
Litt av en dag du beskriver i innlegget under her. Reine slankekuren, det der :o)
Ha en fin helg videre
Cosi-klem

AnneKa sa...

Nydelig dykk i arkivet dette, for en flott natur. Måtte også dykke i arkivet for her er det mest regn og vind for tiden. Men idag har solen vært fremme en stund men nå brygger det opp til en ny stormfull kveld.