søndag 24. oktober 2010

Maratondag!!

I dag har det vore “one of those days”…Ein slik dag ein skulle ynskje seg eit sett ekstra av både hender og føter… Fyrst fekk vi melding om frivilleg trening for Fredrik i gymsalen, noko han gjerne ville vere med på. John tok han med opp, men skulle ikkje nedatt. Eg måtte i gang med kakebaking til basaren på grendahuset. Fekk kaka i ovnen og heiv meg i dusjen…fekk melding om at treninga snart var over. Berre å hive seg i bilen og hente han. Nedatt og sjekke at Rakel såg skikkeleg ut, få kaka ut av ovnen. Jage Fredrik i dusjen…Rakel og meg i bilen…kome oss opp på kyrkjelydshuset der det var basar og 25 årsjubileum for kyrkjelydshuset. Koret som Rakel er med i skulle debutere for publikum. Dei var kjempeflinke til tross for litt premierenervar:o) Ved ei passande anledning var det berre å trekke seg tilbake…heim å pynte kake…så bar det vidare på grendahusbasar her hos oss!!

Barn ved bru

Då vi var ved vegs ende, bar det heimatt…kom på at her hadde det vel ikkje vore skikkeleg matinntak sidan frukost. Berre ein ting å gjere, sette i gang med middag. No er nydeleg steinbitmiddag inntatt(oppskrift kjem på matbloggen etterkvart)

  Mine søte små

Snart skal ungane i seng, ho mor skal innta sofaen med beina høgt…fotball surrar på tv`n *sukk* Ja , ja eg har no heldigvis ei nystarta bok som eg kan kose meg med:o)

Søskenkjærleik

Ynskjer alle som er innom ei fin, ny veke!! KLEM LINE:o)

7 kommentarer:

Guttemamma sa...

Puh...dagene flyr ja,men jammen tror jeg vi kommer til å savne dette når ungene er ute av redet!!
klem♥

Bling - our elf on the shelf sa...

Blir svett bare av å lese om dagen din jeg Line :)
Men tenker dere kosa dere, og det var nok stor stas med kordebut.

Ha en rolig kveld.

Klem

Mormor sa...

Du store min for en dag :-) Og enda har du energi til å blogge. Fantastisk. Ønsker deg en rolig kveld og en fin uke i ett litt roligere tempo.

Benedicte sa...

Å kjære folk.. Det høres jammen stressende ut! hehe :)

Sv: Så bra at det er vekke.. Litt irriterende med sånt!

Fjordheim sa...

Ja slik kan enkelte dager være med aktive unger i huset.
Godt du kan ligge på sofaen med ei god bok nå i kveld
Ha ei riktig god uke :)

Anonym sa...

Hei.

Ja, noen dager ER bare sånn !

Koselig blogg du har.

Ha en nydelig dag !

Klem fra Ingunn i "Hverdagsperler"

Anette sa...

Åh, så nydelige bilder og vakre barn! Ja dagene flyr i rakettfart, da er det godt å roe ned med en bok! Hvilken er det du leser akkurat nå? Hilsen Anette :)