søndag 10. oktober 2010

Pay it forward…

For ei tid tilbake var eg blant dei første tre som la att ein kommentar på Pay it forward-innlegget til Astrid, med DENNE koseleg/flotte bloggen:o) Det er ei stund sidan pakken kom i posten, men eg har desverre vore fykteleg treg med å få den publisert:9( Dette beklagar eg så mykje, Astrid, men no kjem den i alle fall….

Oktober 2010 015 b

Eg fekk ein innhaldsrik pakke med blant anna det som viser på bildet her. Det flotte lyset har fått følge med telys og ein annan lysestake på eit lysfat som står i stova og lyser opp kveldane…Dei andre lysa er flittig i bruk, men dette er så fint at eg har enno ikkje hatt hjerte til å tenne på det…Dei søte skilta heng på reolen i stova:o) I tillegg fekk eg og ein marsipansjokolade og nokre flotte øyredobbar. I skrivande stund har eg ein mistanke om at øyredobbane heng i øyra til dottra mi, for ho synst OG dei var veldig fine, he he…Fekk ikkje tatt bilde av dei den dagen eg tok dette bildet, og no er ikkje ho heime, og då får eg ikkje tatt bilde av dei…Får heller vise dei fram ved ei seinare anledning:o)

Oktober 2010 016 b

Serviettane var heilt nydelege, og som dykk ser har dei vore i bruk i eit middagsselkap…Koseleg å pynte bord, og endå kjekkare er det når ein kan setje prikken over ièn med slike flotte serviettar:o)

Dersom du har lyst til å vere med på dette, må du vere blant dei tre første til å legge att ein kommentar i kommentarfeltet. Reglane vidare er enkle…I løpet av 365 dagar vil dei tre som la att kommentar motta ein pakke i poste frå meg. Vidare må dei lage eit pay it forward-innlegg, og gi pakkar til dei tre fyrste som legg att kommentar hos dei att…

Lykke til:0)

1 kommentar:

Einy sa...

Dette vil eg være med på!
Flott gåve du har fått! :)
Serviettar har mykje å seie på ei borddekking ja...dei set liksom krona på verket :)
Hehe...så du får ikkje ha tinga dine i fred altså? :)

Ha ei super veke!
Klem