tirsdag 15. september 2009

Kjære Elin...


...eg er så utruleg glad for å vere vinnaren av jubileumskonkurransen din:0)
Duken er enno finare i verkelegheita enn på bildet, og ikkje minst større enn kva eg trudde!!
Og den er berre så utruleg flott...Trur dette må vere den vakraste duken eg har hatt i hus, og det ligg utruleg mykje arbeid bak...
Dette skjønne hjertet låg i pakken og...Har enno ikkje funne den perfekte plassen å ha det...
Dette skjønne,heimelaga kortet var det fyrste eg såg då eg opna pakken, med koseleg helsing frå DENNE flotte og hjertevarme dama, som eg set så utruleg stor pris på:0)
Og ikkje nok med det...
Ho hadde lagt med litt til mine søte små og...
Rakel fekk denne kuule elektriske tannkosten, og det må seiast at Fredrik er bittelitt misunnelig ja;9)
Rakel fekk denne stilige Ole Brumm pennen og...
Fredrik fekk ein kjempetøff dinosaurpenn, som er nøye undersøkt og godkjent;0)

2 kommentarer:

Living next to me sa...

det var en vakker duk....

Black Feathers sa...

Oj da. ;) Så flott at du likte duken. Ja den er litt størrelse på, slik at den kan passe flere steder, er tanken i hvertfall.
Det gleder meg at du ble glad for den ;)
Det hjertet syntes jeg at var så nydelig at det bare måtte bli med.
Nå var det jo meningen at Fredrik skulle ha fått en sånn tannbørste han også. Ikke med Bratz riktignok, men med gutte motiv. Synes det var veldig synd men sånn ble det.

Kos deg med duken. Nydelige bilder du hadde tatt av tingene. Kjempe morsomt bilde med lysende Ole Brum penn.

Stor klem til deg ;)