torsdag 8. januar 2009

Rekonvalesens...


Når den eine heiter Speedy...

& den andre heiter Shira...

Må det nokre grep til, og det vert skåre litt her, og kutta litt der...Dermed er faren for foraukning redusert til null, og dei kan fritt leike i lag og endog vere ute:0)

Men ein vert nok litt slapp og trøytt etter sånne "grep"...
Føtene vil ikkje heilt vere med, tunga heng litt og auga er glasaktige...

Mykje søvn og kvile er forordna dei neste to dagane, og her er mange frivillige sjukepleiarar i hus

Pappa sitt trygge fang og varme hand er god å ha, og absolutt å foretrekke...

8 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Ja, men det er en overgang, kan jeg trøste deg med.
Da vi hadde gården, hadde vi katter. Den siste ble kastrert "godt voksen". Dyrlegen sa til og med at når vi ikke hadde gjort det før, kunne vi la det være. Men jeg maste, og vi fikk det som vi ville. Pusen ble kastrert.
Det varte ikke lenge før han den gode, gamle igjen. Skjønt som før ble han aldri. Han ble feit og dorsk, men sluttet å slåss.
Jeg syntes vi fikk en mer harmonisk katt.

Gamlå sa...

Helledussen så søte kattene er:) og så har de noen som er veldig glad i dem ser jeg. Det er godt det er 2 som gladelig hjelper til.

Smart av dere og kastrere!

Ha en fin kveld

klem fra Gamlå

Tara sa...

søte, søte pusene!!!
holder med at dere kastrerer dem...best for alle, det:)))
jeg og mikael ønsker oss pusekatt vi og... men får ikke lov av mannen i huset;((
så vi må nøye oss med nabokattene;)))
ha en god natt da:)
KLEM TARA...

Kate-Marita Pettersen sa...

Å, de er søte kattepusene deres:)
Tenker de koser seg i armene på ungene nå når de er litt reduserte etter div. inngrep. Hadde en nydelig katt, som desverre forsvant i høst, han var kastrert og verdens roligste og snilleste mons... Vi savner ham masse, spesielt Mathilde..
Ha en fin fredag,
klæm fra Kate:)

-Mitt lille rede- sa...

Heia du!
Så mange fine innlegg du har lagt ut siden sist! Her må jeg innom oftere :-)
Et riktig godt nytt år til deg og dine! Veldig koslig med jul, men godt å være inne i et nytt år også, og godt at vi går mot lysere tider. Trives best da jeg :-)
Koslige bilder fra skituren deres. Vi fikk snø først på nyttårsaften, og nå idag har det regnet masse ute.
Ble rørt over innlegget du hadde om sønnen din og hans sykdom. Føler med deg. Når ungene har det godt, så har vi det godt. Men når de har det vondt, så har vi det vondt :-( Men jeg synes du takler det bra jeg. Godt dere fikk snakket sammen. Det gjør godt og er veldig viktig for dere begge.

Ha ei riktig god helg!

Klem fra Lene

Turid sa...

Så fine puser! Ja godt med det som er gjort. Kanskje dere syns det er nok med 2..hihi;)

FO - 2 sa...

Så godt at det er gjort du. Ellers kunne det blitt mange katter der hos dere fremover.
Vi har hatt noen kull. Sist var is ommer. Ett kull på fem. Fikk gitt bort fire. Beholdt gutten. Verdens fineste med samme farge som på kattene der hos deg.
Han skal snart "til pers". ;)
Har to hunkatter også.
Mjau maju. ;)
Det er bra at de kommer rimelig fort til hektene igjen. Stell godt med dem og lykke til med rekonvalesenstiden. ;)

Anonym sa...

God morgen Line!
Å jeg husker da vi gjorde det med våre to ja. Når de begynner å komme til seg selv så finnes det ikke noe mer ynkelig enn de. Men og så utrolig søte.
Ser ut til at Speedy og Shira får den pleien de trenger i hvert fall. Skulle hatt en liten pleier selv her i dag. Jeg er hjemme i dag med influensa. Utrolig kjedelig. Kunne den ikke vente til mandag i hvert fall så ikke helgen ble ødelagt;)
Ha en fin dag og helg Linemor.
Klem Elin!