mandag 12. januar 2009

Æresborgar av Blogglandia



Hi hi, det er meg det!! Denne har eg fått av Mormor som tidlegare hadde bloggen Mormors rotekasse...
Sjølv om Mormor har lagt ned rotekassa si, så har ho fortsett å følge med på bloggen min, noko som eg set utruleg stor pris på!!
Her er det ho skriv:
"Nå er det på tide med en utmerkelse !
Jeg leste et ønske i en blogg før jul. Om bare den virkelige verden hadde vært mer lik Blogglandia. Der mennesker som aldri har sett hverandre, kommer på besøk, trøster og kommer med oppmuntrende kommentarer. Jeg er så hjertens enig. Jeg mener at du er en verdig æresborger i dette utrolige samfunnet Blogglandia. Designet er mitt, og det er opp til deg om du vil utnevne noen medborgere.
Mormor"
Tusen hjerteleg takk, Mormor, dette sette eg stor pris på!!

Eg har jo sjølvsagt lyst til å dele den med nokon, og det må bli dei som hittil har hatt størst betydning for meg her inne:
Vibeke ~Duften av erteblomster
Mikael ~Mikael sin fotoblogg
Tara ~Happy in pink
Gry Hege ~Grys lille univers
Astrid ~Frå eit A4 liv
Anna Lisa ~ Anna Lisas hjerteblogg
Kate ~Shamines lille hjørne
Ida ~Idas little corner of the world
Eline ~Black feathers
Randi ~Hverdagsprat
Tove ~Tankar frå ein kvardag
Gamlå



Denne har eg fått av Anette med bloggen Guttemammas(http://guttemammas.blogspot.com/)
Anette er eit av mine nyaste bekjentskap, og ho har ein utruleg flott og inspirerande blogg som ein vert glad av å besøke!! Ta deg gjerne ein tur innom...Du kjem ikkje til å angre...
Den vil eg i dag dele med tre flotte damer:
Tara ~Happy in pink
Veit du har fått den før, Tara, men denne fortjenar du verkeleg å få MANGE GANGAR!!
Gry Hege ~Grys lille univers
Denne fortjenar du verkeleg for den utruleg flotte jobben du gjer som åleinemamma til Kevin
Elin ~Elins drømmer
Du er ikkje Mamma i den forstand at du har barnet i heimen enno, men i mine auge har du vore Mamma med hovudet og hjertet lenge no...
Difor er denne SVÆRT fortjent!!
Ein adopsjon er ein lang og omstendeleg prosess og eg kryssar fingrar og tær for at den store telefonen kjem dette året, vennen...


Denne fekk eg inne hos Anneli sidan eg var deltakar i konkurransen henna!!
Den ynskjer eg å dele med:
Lill ~Silje the mustang
Ei fattig trøyst i dag som Silje reiser tilbake til USA, men kanskje det kan varme litt opp dagen likevel??


Denne har eg fått av Vibeke ~Duften av erteblomster!!
Ein nydeleg blogg med masse krativitet, hjertevarme, gode tips og ei utruleg herleg dame bak!!
Delar den med:
Mikael ~Mikael sin fotoblogg
Tante Julie ~Tante Julie sitt gamle hus

Er det nokon som kan tipse meg om korleis eg kan lage link i blogspot utan å måtte vise heile adressa??
Thats all, folks!!

19 kommentarer:

FO - 2 sa...

1000 1000 TAKK! :)))
Tar imot med glede og bukker og neier dypt (neeei, auu, hehe, det vil ikke kneet mitt enda;).
Er takknemlig for at du tenker på meg. :)
NÅ må jeg begynne på middagen her.
Har hatt en lat mandag ved dataen, men jeg er vel litt unnskyldt da, med dette dumme kneet mitt!
Det er iallefall mye bedre etterhvert, takk og pris.
Og du, øvelse gjør mester ja - på de fleste områder.
Du er en mester i å spre glede Line. :)))
KLEM.

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer så mye med disse vel fortjente utmerkelsene!
Æresborger av blogglandia! Det var ikke verst!
Så hyggelig at du fikk både den og de andre!
Ha en flott dag!

Anna Lisa sa...

Tusen takk vennen!!! Så snillt!! Blei glad nå, for i dag har eg hatt ein litt dårleg dag, så dette blei ei positiv oppmuntring for meg. Tusen takk!!!
Klem

Fjordheim sa...

Så mange flotte utmerkelser du har fått. Æresborger av blogglandia. Ikke værta det. Og ordene som fulgte med om deg var både fine og sanne. det er jo også sant at verden burde vært litt mer slik.
Koselig er det i hvert fall å få dele denne verden med alle de flotte bloggerene her.
Ønsker deg en fortsatt flott dag :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Æresborger tittelen synes jeg du har fortjent! Artig utmerkelse! ;-)

Når det gjelder det du spør om ang link: trykk på ikonet som heter "kobling" (Ser ut som jordklode og briller). Der kan du lime inn linkadressen.

Hei så lenge!

Anonym sa...

Du Line; TUSEN TAKK og gratulerer. Vet ingen som fortjener denne utmerkelsen bedre enn deg - du er utrolig, synes jeg:) Smetter bare innom nå, er på jobb - men skal såklart hente denne når jeg kommer hjem. Takk igjen, Line, du er gulle god:) Varm klem**

Tara sa...

tuuuuusen takk line...på vegne av meg og mikael:))) sender en megaklem oppover (og vestover) til deg;)))
ang. link...skriv først f.eks.MIKAEL... så markerer du mikael...trykk på hyperkobling (den rare med briller, ja)...så kopierer du inn nettadressen hans...og vips så er mikael blitt en flott link;)))
skjønte du noe???
ha en strålende dag!!!
klemmer i fleng fra oss:)))

Kate-Marita Pettersen sa...

Kjære Line:)
Tuuuuuuusen takk, jeg blir bare så utrolig glad for at du vil gi denne til meg!!!!!
Sto opp etter nattevakta og hva møter meg, jo;... utmerkelse fra deg!! Du varmet mitt hjerte:) :) :) Snille du, enda en gang TAKK:)
Ha en fin ettermiddag:)
Klæm fra Kate:)

Miamor sa...

Blogglandia er et snilt land å bo i..vi er så rause med hverandre...du også Line..det liker jeg!! ha en superduper dag der oppe...

Lill sa...

Kjære kjære Line.
Tusen tusen takk for den fantstiske utmerkinga:o) Den var berre nydeleg.
Du er ei fantastisk dame som eg er veldig glad eg har blitt kjent med
Stor klem frå Lill

Anne sa...

Deg velfortjent, sol deg i glansen!!

Bente sa...

Gratulerer til alle de fine utmerkelsene!
Ha en toppen-kveld!
Klem/Bente....:-)

Julies sa...

Hei du !
Tusen takk for utmerkelsen ! Kjempekoselig !
Og skjønner godt at DU får dem - artig å følge med på det du har fore!

Synnøve sa...

GRATULERER SOM ÆRESBORGER AV BLOGGLANDIA:))))))))))
Den hadde du virkelig fortjent:))
Gratulerer med de andre awardene også:)))

Ha en fin kveld

Daisys home sa...

Gratulerer så mye med utmerkelsen.morro og så velfortjent!og de orda som følger med var så sanne så sanne!klem fra meg

Vibeke sa...

Skulle inn til deg for å si at jeg ble så GLAD for å lese at du gjorde som jeg ønsket: du tok med deg awarden som var til dere på listen min!:o)

Ser at du har fått forklaringen på hvordan du linker uten at hele adressen vises!

TUSEN TAKK for en helt fantastisk rørende utmerking kjære deg, den skal jeg si deg at varmet godt!:o)

Kveldsklem

Black Feathers sa...

Gratulerer så masse med alle de flotte utmerkelsene, men så er de deg vel fortjent ;) Tuusen hjertelig takk for Æresborger utmerkelsen til meg. Den satte jeg virkelig pris på, føler det er en ære å ta den i mot ;)

Kjempekoselig at du er med på den lille feiringen/ konkuransen inne hos meg. Blir spennende å trekke vinnerne ;)

Ha en nydelig dag Line.
Klem

Gamlå sa...

Tuuuuuuuuusen tusen takk, mange ganger takk. Du gjør meg så glad du Line. Herlig blogg har du som jeg liker å stikke innomm:).

Så må jeg også gratulere deg med alle utmerkingene dine. De er du velfortjent.

Igjen tusen takk.

Kate-Marita Pettersen sa...

Ligger noe til deg inne hos meg, kjære du:)
Klæm:)