lørdag 25. oktober 2008

Kjære Mormor...

Fekk ein kommentar frå Mormor med bloggen Mormors rotekasse i dag om at det låg noko til meg inne hos henne...

Eg skunda meg inn i rotekassa for å sjå, og då lyser det mot meg:

Takk for meg!

Denne hjertevarme dama bak har bestemt seg for å legge ned bloggen sin... Vart veldig lei meg, samtidig som eg må seie at det står respekt av valet!!  Sånn er det no berre, at ein må ta eit val over kva ein synest er viktigast. Mormor har i mange veke no gleda ein ny bloggar med ei utmerking som er designa spesielt for bloggaren ho gir den til. Det fyl ingen forpliktelsar med, og det er opp til kvar enkelt mottakar om dei vil behalde den sjølv eller gi den vidare:0)

Bloggen vert halden open til over helga, så mi oppfordring er å stikke innom henne og sjå medan det framleis er muligheit til det!!

I dag hadde ho laga utmerkingar til fleire....Der ligg og ein som alle som er innom kan plukke med seg, og så har ho laga ein ny til meg. Eg må seie at eg kjenner meg svært privilgert som har fått to utmerkingar frå Mormor som ho har laga spesielt til meg:9)

kreativ Fellesutmerking!!

hjerteblogg Mi utmerking!!

Det er med vemod eg takkar for laget, Mormor...Du kjem til å bli sakna av mange i Blogglandia...Samtidig som eg håpar at du kjem til å fylgje litt med oss her inne, og legge att ein kommentar i ny og ne...

Utdeling av utmerkingane kjem eg tilbake til.

STOOR og hjertevarm klem frå Line:0)

 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med utmerkinger, Line. De er så fortjent! Og lysestakene under her ble knallfine. Jeg tenker på å gjøre det samme, for jeg orker ikke messing i stua. Når det gjelder header'n i min blogg og andre ting, så lager jeg sånt i grafikkprogrammene Photoshop og Paint Shop Pro. Har du noen av de programmene? Takk for besøket i kveld, alltid koselig når du har vært på visitt:) Fortsatt fin helg! Klemmer**

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med utmerkelsene!
De er vel fortjent!
Jeg synes også det er trist at mormor slutter, men det må hun jo bestemme selv.
Lysestakene under her ble flotte.
God søndag til deg!:)

Anonym sa...

Tusen takk for fine ord Line det varmet. Lysestaken ble forresten kjempefine.

Besta sa...

Gratulere med utmerkinga. Nydelige ord du har skrevet. Klem

Anne sa...

Gratulerer med utmerkelser, de er deg vel unnt vet du, hjertegodt menneske som du er :-)

Fikk kjempeide om spraymaling av mesing jeg også nå,du satt meg på den ideen!! Synd det er søndag og alle butikker stengt.

Kos deg på denne dagen da!!

FO - 2 sa...

Gratulerer med utmerkelsene. :)
Du fortjener dem så veldig.

Jeg kikket innom Mormor.
En blogg jeg ikke har lest tidligere.
Koselig blogg det.
Slik er det vel her i Bloggland.
Jeg tenker noen ganger på alle fine blogger som jeg går glipp av.
Dette er ett eksempel på det.

Alt til sin tid er det noe som heter.
Slik er det vel med blogging også.
Man kan nok føle at man har gitt alt det man kan og vil gi her også.

Men, akkurat som i det virkelig liv, så vil man savne dem man er blitt glad i og som man har fått ett godt forhold til.

Noen setter fine spor etter seg. :)