torsdag 30. oktober 2008

Vil du helse på mine nye julevener ??

Gjekk i postkassa i dag, og der var det jammen ein pakke med mitt navn på:0)

Hmmm, skal tru kva dette er då?? Skunda meg inn døra, og kunne mest ikkje få gråpapiret raskt nok av *rødme*Vert jo litt ivrig når eg får uventa pakke i posten....

Det fyrste eg såg var dette:

PA300217

Skimta noko under, og då skjønte eg det!!! Julemusene som eg har bestillt av

PA300222

Nikoline på Landet

PA300223

Tuusen takk,kjære du:9) Dei nye venane mine svarte heilt og holdent til forventningane... Gledar meg allereie til å få pynte med dei til jul.....

PA300218

Klem, Line

7 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så koselig! Jeg har også julemus.
Mannen min og jeg fikk i gave en gang to stk. Koselig!
Jeg blogget dem rundt juletider i fjor, så de er nok på bloggen min et sted langt tilbake....
Kos deg med de nye vennene dine, og ha en flott dag!

Nikoline sa...

Hei.Så kjekt å sjå at dei kom heile fram til deg og at du vart nøygd.Håpar du får gleda av dei i jola også no då,dei gneg ikkje sund so mykje dei der...
Fine ting de hadde laga i tidlegare innlegg her også ser eg.Kjempefine stikkeøskjer bl.a.
Ha ein fin dag vidare!

Kate-Marita Pettersen sa...

Takk for fin kommentar i dag, alltid koselig når du stikker innom ;)
Jeg syns det var så leit å høre at du aldri fann igjen det dyrebare armbåndet ditt,,; jeg var jo såå heldig da.
De musene var supersøte!!!
Ps, jeg kjenner meg igjen i det å ikke få av papiret fort nok,,,,:)

Ha en fin torsdag kveld:)
Klem fra Kate:)

Unknown sa...

Julepynt..... Tør ennå ikke tenke på det. Har nettopp flyttet inn i ny leilighet og er akkurat ferdig med å "pynte". Men når du nevner det så......har jo en kaminhylle....hvordan skal den dekoreres til jul tro? Og hvor skal jeg sette juletreet?
Fin blogg du har!
Hilsen Anna!

Tara sa...

nåååhhh....så SØTE de var!!!

jeg er jo i FULLT halloween-modus ikveld, så her går det i skrekk og gru og gresskar og godis i lange baner;)

kommer straks en gjeng med Daniels kompiser som skal ha halloween-fest...heldigvis har vi et bittelite hus i hagen, som vi kan bruke ved sånne anledninger:)

eneste jule "forberedelsen" jeg har tatt, er å drikke en flaske Arendals julebrus...mmmmm...det smaker SÅÅÅÅÅ godt;)))

ha en koselig kveld...
klem tara

Sologbolig sa...

Dei var jo kjempesøte.
Eg har ikkje klart å tenka på jul enda. Det er så travelt og masete på jobb for tida, at eg er heilt skutt når eg kjem heim. Godt det er helg snart. Ha ein fin kveld!

FO - 2 sa...

Veldig søte! :)))