tirsdag 18. november 2008

Tusen, tusen takk kjære bloggvener:0)

 Det strøymer stadig inn med flotte utmerkingar, og eg vert  jo så glad så glad....

Denne nydelege utmerkinga har eg fått av Anna Lisa og Brit. Tusen hjerteleg takk til dokke begge to:0)

bloggaward

Sjarmøren vel eg å dele med Kate , Cosi,Tara, Mikael& Toril:0)

Denne nusselege kattepusen låg inne hos Brit sin utmerkingsblogg, der alle som var innom kunne ta den med seg:0)

Utmerking for koselege helsingar

Den  vel eg å dele med dei tre flotte damene som eg nett har fått æra av å treffe: Miamor, Anna Lisa & Tove:0)

Denne søte bamsen  fekk eg av Toril, Gamlå & Sissel. Det er så utruleg kjekt at nokon synest at bloggen min er koseleg:0)

Kosehelsing

Eg ynskjer å dele den med Gry Hege, Beth & Bente.

Klem  frå Line

9 kommentarer:

Tove sa...

Tusen takk for utmerking, kjære Line! Og takk og lov for at vi fekk til å møtast i helga! Det var kjempekosleg, sjølv om du måtte oppleve verdens tregaste betjening i påvente av kaffi... Men kaffien var god, den!!!

Tara sa...

jeg fant den!!!
tusen takk kjære venn...blir like glad hver gang:)))

og gratulerer til deg...du fortjener hver og en av dem!!!

kos deg videre...
mange klemmer fra meg og sønnen (som er på avlastning)...

Anonym sa...

Tusen tusen takk for utmerkelsen Line....det varmer skikkelig.


Og ikke minst....du fortjener hver og en av de som du får, for du er ei hærlig dame som jeg er glad for at jeg har fått bli kjent med her inne i Blogglandia :)

Er veldig glad i bloggen din :)

Mormor sa...

Gratulerer med utmerkelsene. De er ærlig fortjent. Koselig at hunden stakk innom hos deg også.

Kate-Marita Pettersen sa...

Tuuuuuuuuusen takk snille Line:) Nu ble æ varm i hjertet mitt kan du tru!!
Ble kjempeglad for den, og gratulerer så masse til deg som har fått så mange fine awarder, de er såååååååå fortjent.
Ja du kan tro jeg og min kjære hadde to fantastiske døgn i hovedstaden, med Madrugadakonsert som rosinen i pølsa:) Fantastisk deilig å bare slappe av og pleie kjærligheta på en litt annen måte enn man får gjort hjemme.

Ha en flott onsdag, goklem fra Kate:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Önskar dig en toppen toppen dag ;)

& tack för nomination & stemmen din ♥♥♥♥

STOR KLEM

Torilpia sa...

Så snill du er :o) Tusen tusen takk for den søte utmerkelsen!!

Ikke rart du får så mange utmerkelser selv .. :o)

Stooor tusentakk-klem fra meg!!

CosiFanTutta sa...

TUSEN TAKK for sjarmøren!! Så trivelig da, Line :o)

Jeg kommer til å legge den på høyresiden på bloggen min og verdsette den høyt. Jeg skal gjemme den til jeg finner en som passer til en sjarmør-utmerkelse!!

Tusen, tusen takk!!

Anna Lisa sa...

Tusen takk snille vennen!!! Så glad som eg blir!!!
Den var fin!! Og så dela du den med meg også:)
Ha en fin helg!!!
Klem