tirsdag 17. februar 2009

Blått til lyst

Fargeveka til Mette fortset, og i dag er det den blå fargen som står i fokus!!

Sidan himmelen er meir grå enn blå i dag, og det stort sett lavar ned med snø, så har eg valgt å gå på jakt etter det blå innomhus:0)
Valget fall deretter på å lage ein collage av det blå element i huset!!
Applaus til Mette som har tatt iniativ til og som organiserar alle som har kasta seg på fargeveka...
Eg har stort sett tenkt FARGAR sidan i går, he he...
For meir blått, klikk deg inn HER:9)
Posted by Picasa

31 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig, Line! Flott satt sammen collage, og blått er jammen fint! Fin kveld til deg! Klem fra Randi**

Fjordheim sa...

Der var det jammen mange flotte ting i fine blå farger.
ha en flott kveld :)

organic-lizzi sa...

Kjempefin collage!!
Du hadde jammen et fint bilde av den røde blomsten også:-))
Rullet fort nedover(skal på tur med hundene..)og så noen deilige pusekatter...Såååå vakre da:-))
Fin kveld til deg fra Randi

JULIEK sa...

Åååå her var det mange flotte blå tema, utrolig når man begynner å se rundt seg, da finner man faktisk mye blått : )

Tara sa...

wow line...skal si du har vært høyt og lavt med kamera idag:)))
kjempekul collage...du er glad i blått ser det ut som;)
ha en god kveld...
klem tara

AnCa sa...

Vilken tur att vädret var dåligt, för annars hade vi ju inte fått sett din fina samling av blåa saker!!! Jag fotade oxå inomhus idag men här var det en dunderförkylning som satte stopp för att springa ute och fotografera!

irina sa...

Her hadde du masse fine b låe ting ser jeg. Beklager at jeg ikke har vært innom å takket for koslig kommentar men det har vært sinnsykt mye å gjøre her og i tillegg har jeg blitt syk...snuffs snuffs
Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Kuule Batman gardiner! :-D

Anne sa...

Å juhu!!! for en deilig blå collage :-))

♥bagatellar♥ sa...

Flott collage du har fått til, trur ikkje eg har så mange blå ting her, i alle fall ikkje før eg har fått flytta alt til nyeheimen... ting tar tid, spesielt når ein har god tid *kremt* Nydeleg anemonebuketten din, som me lengtar til vår og sommar.

Anna Lisa sa...

Kjempe fint!!! Masse blått du har funnet.
Eg går å tenker fargar heile dagen eg også :) hehe
Ha en fin kveld
Klem

Anonym sa...

Veldig moro at jeg kan inspirere folk til å tenke på farger, gamle sanger, man ser på ting rundt seg og blir mer oppmerksom. Man minnes ting og drar fram ting, og lærer kanskje en ting eller to om seg selv og andre.

Fargeuka er jeg strålende fornøyd med! Jeg er så glad skal du vite :) Klem!

Lill sa...

Berre lækkert Line de blå bildene:0)) Glede meg til i morgo og ny farge. Sleng deg med på utlodninga mi:0))
Stort smil til deg

Gamlå sa...

Heisann , Line.

Gamlå er kommet over bloggtørken og er på hugget igjen leeeeeeer.

Stillige dette her med en fargerik uke og bidragene dine er bare så flotte. Dette kan du!!

klem fra Gamlå

litenIda sa...

Her var det mange fine bilder!

Herlige pusekatter, forresten! :)

FO - 2 sa...

Det blå lyset i midten der er som plommen i egget Line. Flott! Og de eskene er riktig fine. Flotte blå innslag. :)
Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Det var en knall fin collage! Blått er en av mine store favoritt farger. Elsker det på alt, bortsett fra på klær. jeg eier ikke et eneste blått plagg, bortsett fra jeans...

Bea sa...

Flott bidrag:o)

Og du er ikke den eneste som bruker dagene på å tenke farger.. hihi
jeg synes denne utfordringen var kjempe morsom:o)

Og innlegget om grønt er allerede klart:o)

Klem fra Bea

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min! Du har jammen mye fint i blått du også! :-) Fargeuken er morsom å være med på!! :-)

Brit. (lille meg) sa...

Oi!Så flott med blått hos deg!
Og så har jeg ikke vært inne og kommentert enda! Men jeg har vært litt opptatt i dag, var på verksted med bilen. Men jeg fikk den igjen etter en stund.
Nå må jeg besøke de bloggene jeg ikke har rukket å se enda....
Ha en fin kveld!

Made by KKann sa...

..masse flott i blått - smil!

KlemKKann

Minmill sa...

Utrolig koselig at du stakk innom og la igjen kommentar hos meg i dag. Jeg pleier alltid å stikke innom de som har vært hos meg. Her var en koselig blogg må jeg si. Så herlig collage du har laget med blåting. Fantastisk med den fargeutfordingen. Jeg går også og tenker farger hele tiden nå. Nå tenker jeg på grønt til i morgen.

Jeanette Jess1 sa...

morsomt bildekolasj,dette er jo så morsom utfordring,og det er kjempegøy å se hva andre har tatt bilde av ;o)
Har du vært inne på koselig koselig sin blogg og sett hennes nye utfordring som starter på mandag? ;o)
-klem-jeanette

Brigg sa...

Masse fine blå bilder!:-)

Likte headeren din spesielt godt.Søtt bilde:-)

M.E.V. foto sa...

Her var det mange fine blå ting:)Fin collage!

Bling - our elf on the shelf sa...

Wow, her var det masse eyecandy. Flott collage :)

Turid sa...

Oi du hadde funnet masse BLÅTT!
Flott collage;)

Petunia sa...

En flott collage på tema blå. Det ble dongeri på meg i går, men jeg sliter i dag med grønn....

Black Feathers sa...

Farge uken, jeg lurte litt på hva det var. Men nå skjønner jeg det, hi hi det var jo bare flaks fra min side. Men det passet jo veldig godt inn da.

Masse flotte blåfarger i collagen din Line. Den ble kjempe fin ;)

Vinerklem sendes over skog og fjell til deg ;)

Magdalena sa...

herligt....

Kathrine sa...

Herlig Line:-)

Klem fra meg!