mandag 23. februar 2009

Mjukt


Då var fargeveka over, og vi går over på nye utfordingar!!
METTE har oppretta Mandagstemablogg, der vi søndag kveld får presentert eit ord som vi skal tolke...
Det første mandagstemaet var ordet mjukt, og her er mi tolkning av det!!


Desse tre setta med auge kan smelte ein gråstein og få flytta fjell...
Eg smeltar som ein klatt smør i vårsola når dei ser på meg med sine spesielle blikk...
Det øverste er Tantegullet mitt ~Julie Kristin
I midten har vi Fredrik og til slutt Rakel...
Saman representarer dei
TRU, HÅP & KJÆRLEIK
For fleire tolkningar av temaet, besøk Mandagstema!!

45 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig, veldg vakkert, Line - så utrolig fine øyne de harm, alle tre. Et kjempefint bidrag på dagens tema. Ha en fin dag, min venn:) Klem fra Randi**

JULIEK sa...

Det var en flott tolkning på dagens tema : )

Minmill sa...

Takk for følget i fargeuken til deg også. Kommer nok til å stikke innom deg likvel. Har fått opp øynene for flere blogger i uken som gikk.
Jeg har blogget om barnekinne i dag, og det er jo ikke så langt fra det du blogger om i dag.
Ønsker deg en trivelig mandag.

Evami sa...

Skjønner godt at du blir myk i hjertet ditt når du ser disser blikkene.De kan jo smelt gråstein:)
Ha en fin mandag:) Klem Eva

Lene sa...

De øjne er så bløde og varme, godt valgt Line.

Og så kan jeg læse at du og jeg har samme uddannelse :-)

Bling - our elf on the shelf sa...

Kjempe fin tolkning av oppgaven. Skjønner godt du smelter som smør når disse ser søtt på deg ja :)

Made by KKann sa...

..så flott mandagstema bilder - smil..du vet hva jeg syns om ungene dine!! KlemKlemKlem

KKann

Brit. (lille meg) sa...

Dette var et flott bidrag til temaet myk. Takk for at du delte disse myke ansiktene!
Ha ei flott uke!;)

Vestlandsjenta! sa...

Nyyydelig!
Ja, øyne representerer jo alt vi er og kan være både bitende og utrolig myke!
Virkelig vakre øyne på alle sammen, skjønner godt at du smelter!!

Turid sa...

Nydelige blikk1 Skjønner godt at du smelter...;)

Kathrine sa...

DET var flott bidrag, Line:) Vakre varme barneøyne!
Ha en fortsatt strålende dag:)

Vibeke sa...

Det er en meget flot tolkning af temaet.
Mvh. Vibeke

Anne sa...

Helt utrolig påkommet, øyenen sjelens speil!!

Anne-Berit sa...

Nydelige bilder av skjønne øyne.Du kunne jo også brukt headeren din,der har du et virkelig godt eksempel på noe mykt.

Mourie sa...

Vakkert!

Hobbygåsa sa...

Nydelig tolkning! Skjønner godt at disse gjør deg myk ja. Ha en fin dag!

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

nydelige auge! En blir virkelig mjuk av sånt ja:-) Gøy å sjå dei forskjellige tolkningane av ordet.

Anna Lisa sa...

Vakker lokning av temaet. Nydelige bilder som smelta ja :)

Huff....ja Line eg har tenkt på dette før. Lå lenge etter eg hade lagt meg i går og tenkte.... Er usikker på kva eg vil. Men nå tek eg vinterferie ei lita stund iallefall:) Så får eg tenke litt. Koser meg jo med blogging også, men føler eg har lite å bidra med. kansje det er vinterdepresjonen...eg er gladare om sommaren og gladare å ta bilder då også :)
Ha en flott dag min venn!!
Klem

Kate-Marita Pettersen sa...

Fortryllende vakker tolkning av temaet mykt Line:)
Hvem vil ikke smelte av sånne vakre øyne...
Klæm fra Kate:)

~♥~ Monica S sa...

Ååå fiin tolkning!! OG vakre auge!

Monica

Liv sa...

Vakre myke barneøyne gjør de fleste av oss myke om hjertet. Nydelig!

Mormor sa...

For en flott tolking av ordet. Noen og hver kan vel bli myke om hjerte når en ser disse øynene

Tara sa...

nydelig line...så vakre blikk de har alle 3:) må si jeg misunner Rakel de vippene;) de er fabelaktige!!!
håper fredrik får en topp tur...og at mor klarer å slappe av;)))
ha en god kveld, line...
klem tara

Cecilie sa...

Flotte bilete du har teke til mandagstemaet. Lurer på å hive meg med, men får sjå kva eg får tid til.
Tusen takk for koseleg kommentar på bloggen min

Gamlå sa...

Nydelige bilder og myke øyne.

klem fra Gamlå

Havfruen sa...

Ja disse blikkene skjønner jeg du smelter totalt av ja. NYDELIG.

Ha en fortsatt MYK mandag.

Anonym sa...

Flotte tolkning av mjukt! :) Vanskelig å ikkje bli det når dei ser på oss med slike auger!

Julie Kristin såg på bilder av fredrik og rakel her en dag, og lurte litt på kor dei var hen. Får håpe det ikkje blir altfor lenge til vi fe mulighet til å treffast igjen :) Klem

Vibeke sa...

For en vakker tolkning kjære Line!!

Deilig med litt sol, gjør godt for sjel og kropp :o)

Varme klemmer

elle-melle sa...

Dette var myke blikk i myke øyne.

Jeg skjønner godt at du blir myk i hjertet av dette:)

hvorfor ikke... sa...

Åh! SMELTER helt jeg også!
Vakker tolkning av ordet mjukt, Line!

...og fargeuka den var inspirerende;)
Ha en flotters uke!

Vanja sa...

Nydelig tolking av mjukt...flote øyne på alle tre, ikke rart du smelter av de der:-)
Takk for kommentar hos meg og ha ei flott uke:-)

Anonym sa...

Nydelige øyne..det blir no for rampen de nederste øynene;)

Anonym sa...

Så flotte bilder! :-) Kjempesøte øyne!! Takk for kommentar i bloggen min! :-)

Bea sa...

For noen vakre øyne:o)

Flott tolkning


Klem fra Bea

Trine Lill sa...

Herlige bilder og artig tolkning!:)
Lekker blogg du har!
Tusen takk for kommentar på bloggen min.:)

Malys krok sa...

Så koselig tolkning av ordet! Nydelige øyne. De tre ordene Tro Håp og Kjerlighet passet perfekt! Nydelig headerbilde og. Takk for din hilsen. Margit.

FO - 2 sa...

Nydelig! :)))

Anonym sa...

Nydelig tolket, Line! Det er så gøy å se hva folk finner på. Gleder meg til å se hva du gjør i neste mandagtema:)

Mi :) sa...

Hei!

Tusen takk for koselig kommentar - herlig myk tolkning hos deg også ;)) Barneøyne og barnekinn er noe av det mykeste og beste som finnes - helt enig!

Ha en koselig tirsdag :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflotte bilder :) Fin tolkning det! :) Ha ei herlig veke:) Godklem til deg Line :)

Anonym sa...

Dette var helt nydelig :)

M.E.V. foto sa...

Nydelige barneøyne:)

Du må gjerne legge meg til, men bare hvis du har lyst...så du hadde kommentert på feil blogg;)

Takk for hyggelige kommentarer i alle fall:)

Kosene mine sa...

Åh, så vakre øyne... skjønner godt hva du mener ja!

Tusen takk for koselig kommentar hos meg, ønsker deg en herlig dag tilbake :o)

Klem fra meg og kosene mine

Hage og Foto entusiast sa...

Utrolig bra. Nydelig øyer og nydelige bilder. En bra tolking av tema mykt.

Viola sa...

Takk for kommentaren din på fruktfatet mitt! Ser du har mange fine bilder på bloggen din! Jeg må ta meg mer tid til å vandre litt i bloggen din.