fredag 20. februar 2009

Oransje ~ gladfarge nr. 1!!

Denne fargeutfordringa er faktisk den eg har sett mest fram til heile veka!!
For meg er oransje gladfarge nr 1, og kva kunne vel då passe bedre enn at den landa på fredagen:0)
Her i huset har vi små oransje fargeklattar her og der, og endåtil så har alle dei tobeinte medlemmane i hushaldninga i alle fall eit oransje klesplagg!!

Eg er erin kjøleskapsmagentfrik!! Sånn...No er det sagt...Høgt....Når eg er ute å reiser så er det minimum ein magnet med heim i kofferten, og i dag fegg eg endeleg til å vise fram nokon av dei....Juhuu!!

Oransje "krage" på pingvinen, og ein blå og oransje fugl som Sondre har teikna til meg:0)
Kva kan vel vere bedre enn fargerike magnetar og barneteikningar på kjøleskapet??

Mine flotte oransje skeier som eg er utruleg glad i...Dei er akkurat passe store og ligg godt i handa:0)
Tesil er jo og godt å ha...

Gladoransje mugge,ein nydeleg oransje duk og ei god kokebok for barn!! Då er vel ingrediensane for ein fin fredagsettermiddag i boks;o)

Det var kun Fredrik sine oransje plagg eg fann i farta, resten er vel på vask...Ein kul oransje bil må jo og til!!

Mi trufaste oransje kleskorg i ny drakt;9)
Her har eg brukt effekten hypnotic i picnic....

Til og med Barbie har skjønt at det er oransje som gjeld...He he he...

Til slutt i dag må eg berre ha med eit bilde av mine spente og forventningsfulle karnevalsungar:
Frk Cowboy & Herr Ninja!!
For fleire herlege oransje innlegg klikk deg inn HER!!
Ha ein glad oransje fredag:0)
KLEM LINE

43 kommentarer:

Tara sa...

hi-hi...må smile litt av innlegget ditt i dag...merker godt at du er glad i oransj:))) det er jeg også!!! mange kule bilder fra deg i dag:)
så skjønne kidsa var idag, da:)))
karneval for mikael også i dag...han er bakemester harepus;)))
stor klem fra tara...

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Du hadde mye fint i orange! Ja, det er en gladfarge, for min del best i små doser som fargeklatter her og der.
Stilige karnevalsbarn, i barnehgaen vår er det karneval neste uke. Spent på hva frøken snupps og Storebror bestemmer seg for å være til slutt...

Fin fredag!

Brit. (lille meg) sa...

Oi! SÅ mange ting i orange!
Jeg ville fått problemer med den fargen, hadde nok greid å rote fram
noe, kanskje, men det er iallfall ikke den fargen jeg har mest av i huset, nei.
Men du har masse, og det er så herlig å se! Jeg har ikke noe imot denne fargen, men det har bare ikke blitt at jeg har skaffet meg oransje ting. Ikke klær, heller.
Festlig innlegg! Ha en herlig, orange fredag!

Fjordheim sa...

Jammen var det mye fint i orange her. Forstår at du liker den fargen.
Ønsker deg ei flott helg :)

Minmill sa...

Så herlige oransje bilder du har lagt ut i dag. Ordentlig koselig. Ønsker deg en god helg.

Berit T sa...

Mye flott og orange gir eneri, og en oppfrisker i heimen!
Så flotte de var de som skulle på karneval, det er jo den tiden nå. Tenker de gleder seg.
Ha en flott dag.

Anonym sa...

Jeg blir i godt humør her idag - oransje er en happy farge! Masse flott orange saker du viser frem, og de tøffe karnevalsbarna nederst da! ha en flott fredag, Line! Klem fra Randi**

Anna Lisa sa...

Ja du hadde mykje oransj:) eg hadde ikkje så mykje. Men litt var nok likevel:)
Ha en flott fredag!!! Klem

Made by KKann sa...

Ojojo - du er på med oransj alt..jeg har vinterferie om dagen og har ikke begynt å tenke oransj enda i dag - men vettu i dag tror jeg det blir vanskelig!..skal bare organisere dagen så skal jeg gå på fotografere-oransje-ting-jakt!! Smil!

Ha en superduper "oransj" dag!

KlemKlemKKann

Turid sa...

Enig med deg, oransje er en gladfarge!
Hihi, jeg samler også på magneter:)))
Tenker ungene koser seg på karneval i dag! De var flotte:)

Vanja sa...

Her var det mange flotte oransje bilder. Herlig de brillene til Barbie:-)
Så nydelige karneval-barn du har.
Takk for titten, og kommentaren inne hos meg.
God helg:-)

Anonym sa...

Så mye flott du viser!
Ser tydelig at du liker Orange fargen.
Den passer bare ikke inn hos meg.
Flotte kanevals unger.
Ha en knallfin og ORANGE fredag!

Brigg sa...

så mye orange! Jeg er veldig glad i den fargen jeg og.Likte spesielt godt de skjeiene dine og den muggen.og den bilen var jo knall!!

ha en finfin fredagskveld:-)

ANNEPÅLANDET sa...

Så flott og fargerikt du har det! Ha en riktig flott orange fredag!

Unknown sa...

Oj så masse orange :-)
Har ikke fulgt med på denne fargeuka jeg, men jeg skal ta det igjen nå når mandagen kommer. Da starter den store fargejakten hjemme hos meg.
God helg til dere!

Kate-Marita Pettersen sa...

Så mange flotte orange ting du har tatt bilde av, Line:) Du er så utrolig kreativ syns jeg:)
Jeg ønsker deg og dine ei flott helg,
klæm fra Kate:)

Evami sa...

Så søt Ninja og frk.Cowboy:) Eller cowgirl...

Så mange flotte oransje ting du har:) Blir i godt humær av å se alle de fargerike tingene:)

Og tusen takk for tips Ang redigering på Picasa.Det må sjekkes ut en dag:) Ha ei fin helg:)

Anne sa...

Kjempestilig post!!

Ramme Alvor sa...

Her var det mykje oransje glede. For ikkje å snakke om dei siste tøffingane!

God helg til deg også!:)
Britt

HildeS/Frøken Fryd sa...

Masse flotte oransje ting hjå deg også:)
Oransje er ein flott og glad farge, og eg har ein del ting i den fargen ja.
Ha ei fin og god helg.

Cathrine sa...

for noen flotte karnevall barn du har:)
vi har innebygd kjøleskap, så dårlig med magneter her i huset, men gjett om jeg savner å kunne henge opp ting på kjøleskapet! masse fine bilder. et skikkelig muntert oransje bidrag;)

ha en fin fredagskveld videre:)

Sologbolig sa...

Flotte orange bilder. Stilig redigert. Ja, det er gøy å leike seg med bilder. Ønsker deg ei riktig fin helg !

frida sa...

Du har mange orange ting :) Jeg har ikkje sa mange ting i orange !!! Eg har funnet nokre ting som eg har tatt bilde av.

Helsing Fríða.

Anonym sa...

Du hadde jo masse oransj å vise frem!:) Og jeg er helt enig med deg- ingenting pynter kjøleskapet mer enn barnetegninger! Her får tantebarn og brudepike boltre seg med fargeblyantene.

Hehe, så bra at jeg fikk deg til å le og smile i dag:) Måtte finne på noe, ettersom jeg ikke har så masse oransj i leiligheten. Så da ble det seigdamekamp:)

Ha en super helg!

Klem fra Marthe

Bling - our elf on the shelf sa...

He he, du virker så glad i dag, ingen tvil om at dette er en farge du trives godt med. Ikke så rart kansje, når jeg ser hvor mye lekkert du har. Ha en fin fredag.

Petunia sa...

Så mye flotte oransje ting du har. Kan forstå hvorfor du gledet deg til denne dagen:)
Flotte karnevalsbarn! Gøy det der å kle seg ut!

PillePalle sa...

Ah, Frk. Cowboy og her Ninja! Så nydelig!

Det er så mye som forandrer seg, men moroen med forkledningen er vel tidløs synes jeg :)

Ha en kjempefin kveld, Line!
Hilsen fra Pillepalle

Merete sa...

flotte oransje bilder her hos deg i dag! må innrømme at eg hadde litt vabnskar med å finne den fargen på ting her hos meg, så då vart det appelsina som vart knipsa bilder av :)
God helg til deg!

det lange hvite huset sa...

Ja her var oransje virkelig en gladfarge. God helg!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehehe :) Her var det spreke oransjefarger gitt! :) Jo, ein blir skikkelig glad av slike fargeskrik :D Ønsker deg og familien ei kjempeflott helg. Godklem til deg Line :)

JULIEK sa...

Her var det utrolig mange orange motiver : )

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tusen tack bästaste hjärtat, vad hade man gjort utan alla dessa goda ord!!?

Det är så kul att titta runt i alla bloggar som kör farge inlägg ;D tyvärr är inte jag strukturerad nok att följa upp ett sådant projekt. Eller kanske jag rent av hade blivit hyperfokuserad de lux... Det är ju foto som jag älskar ;D

Njut kvällen
Klem

Synnøve sa...

Ønsker deg ei god helg:))

formigrafisk sa...

Hei, da har vi stor kjøleskaps-tegne-kunst, begge to. Heldige.

Sissel sa...

Så moro at du også har kjøleskapsmagnetfetish! :D

Jeg eier ikke shoppegenet, men på reiser så bare MÅ jeg ha en kjøleskapsmagnet fra stedene jeg har vært. Koselig å se på resten av året, det. Ellers kjøper mannen min lightere til mora si på reiser. Rare folk :)

Oransje er i grunn en undervurdert farge som humørspreder. Mulig det hadde vært den rette fargen på et kjedelig vaskerom!

Havfrua sa...

For en utrolig flott blogg du har. Har selv 2 gutter med AD/HD diagnose så utfordringer i hverdagen hvet jeg mye om. Linker til deg vist det er greit.

Camilla Simone sa...

wow, det var en gladblog. Var ikke like lett her hjemme å finne oransje ting, om jeg ikke gikk i lekekassen. God helg

Anonym sa...

Hei! Så kreativ fargeuke! Du viser mange fine fargerike bilder. Ønsker deg en fin helg! Mvh. Mona :)

FO - 2 sa...

Denne oransje posten din Line bidrar med at humøret stiger mange hakk! :)
Jeg har også mange kjøleskapsmagneter. ;)
Slike fisker (fra akvatiet i Bergen) og en lik pingvin har jeg også. ;)
See you around. ;)
Klem.

FO - 2 sa...

SKRIVEFEIL....! ;) Sukk. Hehe. Den som leter finner den ja. ;) *LER*

ASSA sa...

En like herlig opplevelse som ellers :)
Og oransje er gledens farge faktisk den barnslige gleden, da mener jeg den positive og ekte gleden et barn kan føle. ;)

Anonym sa...

Her var det MYE kult og oransje! Særlig koselig å se ungene da:)

God helg fra meg :) Mette

~♥~ Monica S sa...

OJ.. du hadde mykje intressant i orange!!

go' helgaklem
Monica