fredag 27. februar 2009

Sjølvgjort er velgjort:0)

Vi har begynt å lage kort...

Det er utruleg kva ein kan få av idear og inspirasjon her inne i Blogglandia...

Eg har strikka(godt hjelpt av dådyraugene til dottra mi), og no har vi altså begynt å lage kort!!

Kjempekjekt er det og. Kreativiteten får brynt seg, og ikkje minst har eg og ungane noko vi kan gjere på i lag.

Begge to synest det er spennande å finne fram korgene med papir, lim, sakser og effektar...

Vi diskuterar, kjem med forslag og prøvar oss fram...

For ikkje å snakke om kor stolte vi vert av dei ferdige produkta...
Heldigvis har dei falle i smak hos mottakarane og....

Og det er utruleg kjekt å gi frå seg noko som ein har tatt seg tid til å lage sjølv...
PS! No har vi og gått til innkjøp av lerret og maling....

15 kommentarer:

Unknown sa...

De ble knall-fine!
Ha ei fortreffelig helg.
Klem fra Smøla.

Orlaug sa...

Å, du verden so flinke de er....flotte kort. Ja, er ikkje måte på kor inspirert ein vert......ein rett og slett "verkjer" etter å gå igang med nye prosjekt.
Ha ei nydeleg helg!

Brit. (lille meg) sa...

Så flinke dere er, du og barna!
Jeg kan ikke dette, jeg. Er ikke noe kreativ.
Flotte kort!

Kate-Marita Pettersen sa...

Du verden Line, så flinke og kreative dere har vært!!
Kortene er kjempefine:)
Å så er det jo så utrolig morsomt å gjøre noe sammen!!
Ha ei god helg hele familien,
klæm fra Kate:)
Ps. takk for oppmuntrende kommentar inne hos meg:)

Turid sa...

Ja dette var jammen flotte kort! Skjønner godt mottakerne ble fornøyd;))

Gamlå sa...

Heisann

Jeg er så imponert av deg og stikkingen. Du må bare forsette med det!! Det var bra at din datter satte dådyrøyene i deg. Slik at du fikk satt igjen strikkingen!!

Eller så må jeg si at jeg mektig imponert av kortene dere lager. De er rett og slett så fine og detalj rike.

Ja, blogglandia er det beste som finnes spør du meg.

Har tatt utfordringen din og lagt ut bilder av huset vårt.

Ønsker deg og din familie en riktig flott helg.

klem fra hu Gamlå

Fjordheim sa...

Så flotte disse ble da. Dere er jammen flinke.
Så koselig å drive med noe sammen med ungene.
Ønsker deg ei flott helg :)

Veronica sa...

Så flotte kortene deres ble:)
Kjempe fine.

Ha en flott helg

Mormor sa...

Så flinke dere er. De kortene var kjempefine. Fikk nesten lyst til å prøve selv også. I så fall vil det ikke være første gangen jeg har fått inspirasjon fra bloggen din. Ha en fin helg.

~♥~ Monica S sa...

MMMmmm flott kort!!!
Kjekt å lage noke sjøl, og sjå at det blir vel så fint som kjøpt!

MALE OGSÅ altså?? gler meg til å sjå! ;-)

Monica

Guttemamma sa...

Så gøy å lage og så gøy å få!! De ble kjempefine, LIne!!

Anonym sa...

Flotte kort! Jeg kan tenke meg at dette er noe som vil falle i smak hjemme hos meg også, så jeg skal snappe ideen med meg.

Renathe sa...

Kjempeflotte kort! Selvgjort er deffinitivt velgjort! :) Må i tillegg si at jeg synes det er befriende å vite at det ikke bare er jeg som ikke er strikkefantom. Skjønt, du er nok hakket flinkere enn meg... Tviler på at datteren din ville vist seg offentlig i et pannebånd lagd av meg. ;) Håper du får en flott helg! :)

Anne-Lill sa...

Jeg kjenner kreativiteten våkner når jeg er innom her. Sånne fine idèer er fryktelig smittsomme. Kortene er kjempefine. :-)

Kathrine sa...

Hei! Det er så lenge siden jeg har vært innom her, så nå har jeg sett boplassen din, strikkinga og de flotte kortene:-) Nå har jeg kost meg med de siste innleggene. Flott alt sammen, Line!
Her merker jeg at ungene har blitt store. Mindre og mindre tid sammen til å lage ting. Men på hytta gjør vi ting sammen enda mere enn her. Godt å ha den plassen.
Datteren min begynner på videregående til høsten. Snart flytter hun vel, det blir nok rart.

Ønsker deg en fin lørdag.
Klem fra meg:-))))