mandag 2. februar 2009

Litt av alt mellom himmel og jord...

Blir eit lite hummar & kanariinnlegg frå meg i dag...


Først av alt, så fann eg denne inne hos Besta før helga, der ho bad oss som var innom å ta den med oss og spre den vidare!!
Synst den var kjempeskjønn, og vert glad av å sjå på den:0)
Eg seier det same som Besta, ta den med deg inn på din blogg,og spre den vidare!!



Tara var innom med ei utfordring om å vise fram baderomsskapet mitt...Måtte nesten le lit for meg sjølv, for som eg skreiv til Tara så har eg ikkje baderomsskap, til det er badet for lite!!
Men til sommaren, til sommaren...
Så her er mitt "baderomsskap"!!
No er den berre "sleppt ned" for å vise fram innhaldet, men det r sltså ein stor, mjuk beautybag;0)
Eg utfordrar vidare: Gry Hege ~ Eline ~ Gamlå





Så over til nokre utmerkingar:
Dei to øverste har eg fått av skjønne Elin. Ei bloggvenninne som eg set utruleg stor pris på her inne...
Elin har ein koseleg blogg som verkeleg er verdt eit besøk!!

Den nederste har eg fått av herlege Eline:0)
Eline er ei flott dame med mange jern i ilden!! Eg elskar å kome på besøk til den flotte og allsidige bloggen, og vi har fått eit bloggvennskap som eg set utruleg stor pris på:0)
No har eg delt ut alle desse tre fleire gongar, og vel difor å ikkje ta noko ny runde på dei....



Desse flotte utmerkingane har eg fått av hjertevarme Ida:0)
Ida sin blogg er ein estestisk nytelse å besøke...
Ho tek dei mest fantastiske bilder ein kan tenkje seg. Ho har mykje kunnskap om blomster, som bl.a kjem ein grønnskolling som meg til gode, og er utruleg flink til å gjere det koseleg rundt seg og sine...I tillegg til det er ho ei hjertevarm dame som sprer glede og oppmuntring på sin veg:0)
Eg set utruleg stor pris på bloggvennskapet vårt, Ida!!
Den fyrste utmerkinga har Ida laga sjølv, og eg synst den seier utruleg mykje!!
Desse to utmerkingane ynskjer eg å dele med følgarane mine, og for ikkje å gløyme: MIKAEL :0)
Eg kjem rundt og melder frå til kvar enkelt av dokke, men om du er innom før eg har vore på besøk, så ta den for all del med deg!!




Med desse bilda av morgonhimmelen min i dag,
Ynskjer alle ein strålande mandagskveld!!
Klem Line

13 kommentarer:

Tara sa...

tusen takk line:) du er altfor god;))
og takk for titten inn i "skapet" ditt;))) hi-hi...kult det, da!!!

tredje klemmen fra meg idag...også slenger jeg på en fra mikael;)))

Fjordheim sa...

Ja her var det litt av hvert jeg ikke har fått med meg. Flott tur dere har hatt. Ikke alltid en behøver å gå så langt for å oppleve mye.
Flott himmel hos dag også.
Ser at jeg har fått en utfordring om å vis noe fra kjøkkenskapet. Mulig jeg tar den en gang. Ellers har jeg "meldt meg ut" av det med awarder. Syns det tok mye tid jeg heller ville bruke annreledes når jeg var på bloggen.
Ønsker deg en flott kveld :)

Veronica sa...

Tusen takk Line. :)

Ja, kosten er første steg på veien, men som du sa, det er så altfor vanskelig å kvitte seg med det søte. Og det salte..

Ha en fin mandag videre!

Brit. (lille meg) sa...

TUSEN TAKK, LINE, FOR DEN VAKRE UTMERKELSEN! DEN VAR FLOTT!
Nå kommer den øyeblikkelig på nybloggen min.
Så fin himmel det var hos deg!
Nydelig! Himmelen var flott her når sola gikk ned i dag. Jeg var ute, men glemte selvfølgelig kameraet.
Ha en fin kveld, og ei god uke!
Takk igjen!

Brit. (lille meg) sa...

Jeg glemte gratulere deg med alle de flotte utmerkelsene her.
De er cel fortjente, og flotte alle sammen!

Synnøve sa...

Tusen takk Line;))
Skjønner godt at du gleder deg til og få skap på badet:))

Ha en fin kveld

Mormor sa...

Gratulerer med alle de flott utmerkelsene. Bildene dine fra morgenhimmelen var bare nydelige. Hvem har ikke lyst til å starte dagen, når en ser på noe slikt. Ha en fin uke

eie sa...

Tusen takk Line for de fine awardene jeg fikk av deg i dag.
I dag gjorde det ekstra godt for her sitter jeg og er ikke riktig i form.Jeg har fått en innfeksjon og det tar jo noen dager før det retter på seg.Jeg er ikke syk,men man kjenner jo at det er noe der som ikke passer inn.Så takk igjen snille du.Fine himmel bilder også.
Du får ha en fin uke.Klem fra meg...

Lill sa...

Hei der i Storemyra:0)
Herleg vinterver vi har og du har fanga det flott med fotoapparatet ditt:0)
Fostår at du gleder deg til å få eit skap å putte ting og tang i på badet... Men sann mine ord blir fort fullt der også. Tusen takk for utmerkinga eg kan ta med meg. Nyt måndagen
Stort smil frå meg

Brit. (lille meg) sa...

Tusen takk for den andre utmerkelsen også, det var faktisk Eie som gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde fått begge disse to. Takk til deg, og skam til meg.

Anonym sa...

Takk for en ny utfordring Line...har fått tatt bildene i dag, så nå kommer både mine favoritter fra kjøkkenet og mitt baderomsskap samtidig ;)

Og gratulerer så mye med utmerkelsene...de fortjener du veldig mye....kan ikke tenke meg noen som fortjener de mer enn deg :)

Og de flotte bildene du har tatt av en vakker himmel......helt nydelig :)

Ha en strålende kveld :)

Klem fra meg :)

FO - 2 sa...

1000 TAKK for fine ord Line!!!!! :)))
Er nesten rørt her jeg sitter....
Og takk for at du gir den tilbake til meg.

FO - 2 sa...

NYYYYYDEEEELIIIGE bilder forresten!!! :)))