lørdag 28. februar 2009

Naturens eigne kunstverk!!


For ei tid tilbake var eg ute på tur og fann masse flott iskunst.

Første dagen hadde eg med heile familien som sukka & stønna kvar gang Mamma stoppa for å ta eit bilde...Merkeleig nok var det INGEN som var lei seg når kameraet gjekk tomt for batteri!!
Heilt uforståeleg reaksjon spør du meg;9)

Men fann likevel ut at det var greitt å gå på ekspedisjon åleine på dag to....
Sjå på alt det flotte som naturen lagar heilt på eiga hand!!
To av bilda er frå vassgrøfter der isen hadde lagt seg i eit tynt, tynt lag.
Synst det var så flotte mønster.

Tredje settet vart til sist eg hadde skuledagar....Vart så fascinert over alle isskulpturane som hang ned frå fjella at eg tok med meg kamera....
Var sannsynlegvis mang ein bilist som lurte på kva slags vesen som nærast hang frå fjellklippene for å kome i riktig posisjon...
Det ER jo viktig å ha optimale forhold!!
Hadde store problem med å velge ut kva eg skulle vise fram, og derfor vart det to store og ein mindre collage. Slik kan det gå....
Ingen av desse bilda er fiksa på.

Her er det derimot brukt boosteffekt i picnic.

Her er det plukka ut ni bilder frå fyrste ekspedisjon og lagt lag på lag i picasa.

Her er det plukka ut elleve bilder frå ekspedisjon nr tre og lagt i lag på lag i picasa.
Synst den effekten lagar utruleg flotte bilder:0)
PS! Klikk på bilda så blir dei større

16 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Nydelige isskulpturer du har laget collage av,Line!!!!
Du har vært superflink å ta bilder:)
Ha en flott søndag med familien,
goklæm fra Kate:)

Gamlå sa...

Gamlå bukker for deg Line og din utvikling når det gjelder å ta bilder. Du er blitt kjempe flink og du utvikler deg hele tiden. Det er så gøy å følge. Nå må gamlå også prøve seg litt på collage eller hva det nå heter, resultatet ditt er kjempe flott.

Bare forsett å ta bilder, du gleder Gamlå med dette.

Klem fra meg til deg Line

Guttemamma sa...

DU er jo kunstner!!Klem

Brit. (lille meg) sa...

Dette var flotte bilder av iskunsten, Line!
Jeg beundrer dere som kan fotokunsten, og også kan å redigere.
Håper du får en god søndag!

Unknown sa...

Steike...dette var fint, Line!
Du må printe ut i laser-printer, kjøpe deg canvas-lerret, og decopagere på med canvas-decoupage!
Det ville blitt knall fine bilder!! Helt unike!
-eller bestille dem ferdig overført på lerret...det er jo kanskje enklest...dyrt og ikke like moro som å gjøre det selv!!!

~♥~ Monica S sa...

WOW!! COOL! E vel rette ordet!?
Dette var virkelig flotte bilder du! :-) GØY med kamera! sant??

Du e flink!!!! :-)
HA ei fortreffelig helg (det som er igjen)

Klem,MOnica

Skautrollet sa...

Wow, så flotte bilder. Litt imponert over dere som redigerer og ordner og får fram fine effekter. Ønsker meg et bildebehandlingsprogram, men det er jo lenge både til bursdag og jul.... Fortsatt fin helg.

Fjordheim sa...

Ja is skulpturer er fasinerende. Har mange ganger lyst til å stoppe når jeg ser alle de forskjellige som henger ned fjellsidene langs veiene.
Du har virkelig fanget mange flotte motiv. Og laget flotte collage.
Ønsker deg en flott dag :)

Astrid sa...

Imponerande Line! Både det at du heng og dinglar i fjellklippene etter å få den optimale shooten av naturen sitt eige kunstverk;) og at du meistrar kunsten med å lage collage og anna moro med fotoredigeringsprogram:)

Takk for hyggeleg kommentar på skiturinnlegget mitt -og du har HEILT rett i at eg har eit noko anstrengt forhold til GODKJENDE telemarksvingar ;-) ;-)

Ha ein fin søndag Line, her har vi innedag i dag:)

Anonym sa...

So monge flotte bilder!! :)

Anne-Lill sa...

Nyyyyyyyyydelige bilder. Du burde jo printe ut noen av dem, og bruke når dere lager kort. Håper du har en fin søndag. :-)

Renathe sa...

Ååå... Flotte bilder altså!!! :)

Turid sa...

Fantastis flott iskunst! Dette var stilig altså;)

FO - 2 sa...

Fine bilder Line.
Innnimellom kan det være godt å gå helt alene. Å stoppe når man vil og å ta inn det hele, i fred og ro.
De siste bildene dine her er veldig artistiske og fine. :)
Flott.

Kos deg videre, med det dagene dine måtte inneholde og fylles med.
Ønsker deg ei fin ny uke.
Klem.

Anonym sa...

kjempe fin blogg og bilder:)

Mandy Lou sa...

Spektakulære isbilder. Likte disse.