torsdag 5. februar 2009

Dagens tips!!

G-sport har hatt salg denne veka!!

Frode var i Førde på mandag og fann sko til begge ungane:0)
Joggeskoa til Fredrik var på 70 %...
Dei hadde kosta 1 000 kr, men han fekk dei for 300!!
Overgangssko til Rakel for 100 kroner:9)
Så dersom du eller ungane dine treng nye sko, så LØP & KJØP!!!

Desse fine her fann eg på Rema for 15 kr stk, dei var akkurat rette størrelsen for fargeblyantar....
Begge ungane var kjempefornøgde, og då er sjølvsagt ho mor fornøgd og;0)

9 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Det var ikke verst! Der gjorde dere et kupp, nei, to!
Tenk å få så billige sko! Da MÅ man jo bare benytte sjansen!
Jeg må til Trondheim for å finne denne butikken, og da jeg ikke har noen bytur på gang nå, blir det ikke reist bare for å kjøpe sko.
Men et kjempetips til barnefamilier, f.eks.
Ha en flott kveld!

Torilpia sa...

De boksene var jo kjempesøte jo .. Jeg vil ha sånne rosa jeg da :o) Men jeg kommer meg visst ikke noe sted for tiden ... :o/
Må ta en liten oppdateringsrunde på blogger - denne inkludert :o)

Ha en fortsatt fin torsdag - klem!!

PS - tusen takk for hilsenen :o)

Turid sa...

Slitan til ungene, med nye sko og med bokser til fageblyantene;) Kjempeflott og ikke minst BILLIG;)

Anonym sa...

Så heldige dere var som fikk tak i så flotte sko....så billig. Ja man må jo handle når man har sjansen.
Og de der boksene var flotte...god ide å ha fargeblyanter i de...kanskje jeg skulle stikke innom Rema her hjemme og se om de har sånne :)

Har vel egentlig funnet ut at jeg har litt dilla på bokser. Har i det siste kjøpt mange Tilda bokser, og i går fikk jeg en stor pakke fra Panduro, self med nye flotte Tildabokser og et Tilda syskrin.
Fikk masse fint :)
Skal ta bilder etter hvert og vise fram...men orker ikke i dag. Er enda sliten etter influensaen så jeg orker rett og slett ikke å lage noe nytt innlegg enda. Titter bare innom andre sine blogger og leser nå :)

Klem :)

Astrid sa...

Skal tru om det gjeld alle G-sport butikkar? Spørst om eg må ha meg ein handletur i morgon då:) Eg brukar å vere "flink" å kjøpe kle/sko til ungane når det er sal. Eg såg i avisa at det skulle vere sal på salsvarer i ein butikk på Ørsta Torg, kan hende er det lite å finne, men det skadar no ikkje å kike:)
Dei fine boksane var lure til oppbevaring ja, takk for tipsa Line!
Ynskjer deg ein fin kveld i Storemyra:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Det er alltid så kjekt å finne klær og sko på salg, og når det er 70 % er det jo helt supert:)
Det ble ikke tur for oss til Saltfjellet, det er meldt masse vind og over 20 kuldegrader og da blir det for kaldt. Men vi skal storkose oss her hjemme i stedet:)
Ps.De boksene er kjempesøte, jentene harsånne til sine små scrappesaker:)
Ha en flott torsdag kveld, Line,
klæm fra Kate:)

Fjordheim sa...

Så flott å finne så billige sko. Det trenger en av og til ja.
De boksene var flotte. De likte jeg. Tror jeg må se om de har de på Rema her. Det er ikke alltid de har ting her som sett andre har fått tak i der.
Ha en god kveld :)

Lill sa...

Billige sko og tøffe boksar til fargane, og boksane var kjempefine. Billige joggesko slike er dyre... sann mine ord for eg veit:0)
Slike boksar skal eg sjå om eg finn her på Rema får herme eg Line OK?
Vidare fin kveld til deg

Susanne sa...

Jeg likte de boksene godt! Veldig stilige:)