søndag 8. februar 2009

Mammahjertet bankar i pur glede:0)

Nok ei arbeidshelg er over....
Når eg kom heim frå tidlegvakta, sat det to spente og forventnigfulle ungar i sofaen:0) Det hadde blitt lenge å vente på Mamma i dag...



Her er det flotte kortet eg fekk frå Rakel...



og her er det artige kortet eg fekk frå Fredrik!!
Er det rart Mammahjertet bankar i pur glede??
No skal vi på kino:0)
Skal ta meg ei runde rundt på bloggane i kveld etter at ungane er i seng!!
Fortsatt fin morsdag til alle saman der ute....
STOR KLEM

8 kommentarer:

Orlaug sa...

Nydelege kort og flinke ungar....kos deg vidare....

rod i hob sa...

Så flinke OG ikkje minst herlige unga du har :-)

Brit. (lille meg) sa...

Så fine kort! Det er tydelig at barna er glad i mammaen sin! Det er godt å vite!
De er flinke til å lage kort.
Ha en fin kveld!

Fjordheim sa...

Så koselig da å få selvlagde kort.
Det gjrod ungene her i huset også før. Men nå er det slutt på det.
Men litt oppmerksomhet får jeg jo fortsatt.
Håper det var en fin film.
Ha en riktig god kveld :)

Synnøve sa...

Så fine kort du de har laget til deg:))
ha en fin søndagt

Anonym sa...

Så fine kort og flinke barn :)

Anonym sa...

Nydelige kort fra ungene Line :)
Er så deilig med sånne hjemmelagede kort som ungene har lagt sjelen sin i.

Jeg fikk også hjemmelaga tegning fra kevin og ble så glad at tårene trillet. Blir like rørt hver gang kevin uttrykker hvor glad han er i meg :)

Vet jeg er sent ute med det....men gratulerer med morsdagen :)
..og kos deg i kveld ....
Klem :)

Kate-Marita Pettersen sa...

Kjempefine kort ungene har laget til deg:) Det varmer akkurat like mye hvert år syns jeg med sånne gaver og det er jeg helt sikker på at du også syns:)
Ja jeg kan tenke meg til at de har ventet på deg i dag:) Det gleder nok dem like mye å gi deg kortene de har laget, som det gleder deg å motta dem:)
Goklæm fra Kate.)