mandag 2. februar 2009

Frk Vinterkomposisjon


Anne på Moseplassen har utlyst ny konkurranse!!
Temaet denne gangen er Frk Vinterhage:0)
Mitt bidrag er Frk. Vinterkomposisjon!! Ideen fekk eg etter å ha vore innom Kathrine, der ho viste fram frosne tulipanar...
Eg har dratt det litt lenger å lagt til kvistar av edelgran og ein einekvist som Fredrik fann til meg ein dag vi var på skogstur:0)
På mine kantar nyt vi no klare, kalde vinterdagar, og håpet er jo sjølvsagt at dette skal halde ei stund slik at vi får ha desse vakre krukkene til å fryde oss både vel og lenge....
Krukkene på trappa har sett temmeleg miserable ut lenge no, så når eg fyrst var i gang, ga eg like godt alle krukkene ei lita overhaling:0)
Måtte leike meg med ein liten collage av dei bilda som vart litt uklare...
Her har eg nytta blautfokus, gjer skarpare, sephia, svart/kvitt fokus og vanleg svar/kvitt...

9 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så flotte bilder av frosne blomster! Jeg har ingen slike ute nå. Det var sannelig ikke dumt med frosne tulipaner!
Du er flink,- både til å komme på det, og til å fotografere!

Anonym sa...

Vet du...jeg trodde faktisk at jeg allerede fulgte bloggen din, men når jeg skulle sjekke så gjorde jeg faktisk ikke det.....og ble så overrasket.....burde jo virkelig følge med på min favorittblogg :)

Så flotte bilder du hadde tatt ute....frosne blomster er så vakre :)

Ha en flott tirsdag Line ;)

KLEM :)

Fjordheim sa...

Utrolig så flott det kan bli med ganske så enkle midler. Du er flink til å finne på slikt. Her orker en ikke å drive ute for tiden.
I dag ligger gradestokken på ca 23 minus. Best å fyre og kose seg inne da.
Ha en flott dag :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Tusen takk for flotte utmerklingar :) Hehe, trur eg er alt for utolmodig til å lage anna småtteri før eg kjem i gang med teppe.. :) Dess raskere eg begynner, dess fortere blir eg ferdig :) Gler meg til å bli ferdig, sjølv om eg planlegger allerede teppe nr 2 :D hehe. Ja, vi tenker på å bygge i ytre sogn :) Er så vakkert der... :) elsker å bu nær sjøen, skogen og fjellet.. :) Ha ein herlig dag! Godklem

Lill sa...

Hei Line
Frk Vinterhagen din var kjempefin:0) Så smart med frosne tulipanar. No har eg endeleg fått tatt utfordringa med favorittane i kjøkkenskapet og tusen takk for utmerkingar også, du er berre knall:0)
Smil frå Lill

Anne på Moseplassen sa...

Kjempehyggelig at du er med denne gangen også!
Flott kandidat :D

Astrid sa...

Ein verdig kandidat du Line! :)
TUSEN TAKK for utfordring og utmerkingar som eg har fått med deg!! Du er god som gull:)
Eg var også innom å sjekka e-posten min i går, den smileys-forteljinga var SÅ bra! Måtte le og humre for meg sjølv fleire gongar:)
Det har vore stilt frå meg ei syund på blogg-fronten, eg slit skikkeleg med ei skulder... MR-resultata var nedslåande, fekk meg ein støkk, hadde håpt at det ikkje var SÅ gale fatt:( No er eg forsiktig, prøvar å ikkje belaste eller provosere betennelsen meir enn naudsynt!
Ha ein fin kveld Line!
God klem frå meg:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Syns du har laget en utrolig nydelig vinterkomposisjon, Line:)
Virkelig vakker,
ha en flott kveld hele familien,
goklæm fra Kate:)

FO - 2 sa...

Fint pynta i vinterhagen din Line.
Den panna med pynt i, ja den likte jeg. :)Du viser at avblomstrede tulipaner og vintergrønt kan skape god stemning i hagen.