mandag 16. februar 2009

Fargeveke:0)

Mette med bloggen Koselig Koselig har gitt oss ei skikkeleg kickoff utfordring no i vintemørkret...
FARGEVEKE:0)
Mandag-tirsdag-onsdag-torsdag-fredag-laurdag-søndag
Trur dette kan bli både kjekt og spennande, her er dessutan ein fin sjanse til å oppdage nye & spennande bloggar!!

Eg oppdaga denne utfordringa inne hos Randi rett før eg skulle på seinvakt....
Har hoppa rundt på jobb i dag, og timane har gått ULIDELEG seint, eg har regelrett brent av utålmodigheit etter å få lagt ut mitt RAUDE innlegg;9)


Kjøpte meg ein herleg, fargerik anemonebukett til helga, og her er altså nokon av dei raude....

For fleire bidrag, klikk deg inn HER

12 kommentarer:

FO - 2 sa...

Nydelige anemoner Line! :)
Til å bli glad av, rett og slett! :)

Kate-Marita Pettersen sa...

Så rød og vakker Line:)
Ha en flott tirsdag,
klæm fra Kate:)

Turid sa...

Flott RØD mandag;)
Nå kan du "drømme" om en BLÅ tirsdag;)

Made by KKann sa...

Herlige røde blommer - hmm hva skal vi finne på i dag da? Blått??

Vettu - som sagt gjentatte ganger.. bildet i headingen din gjør meg sååå glad! Såå herlige!

..sååå mange innlegg jeg ikke har sett hos deg - masse flotte pusebilder og anna som jeg nå har kosa meg med! Smil!

Ha en fin fin tirsdag!

KlemKKann

Lill sa...

Line!!!! Så flotte bilder av anemone:0) Dette var ei artig utfordring den trur eg blir populær, må inn å sjekke på koselig koselig:0) Håper du får ein flott tysdag
Smil frå Lill

Besta sa...

Nydelig rød farve. jeg er så glad i rødt. er nok den farven jeg bruker mest. Ha en fin dag. Klem

Kathrine sa...

Rakk ikke denne fargeuka jeg, så jeg får heller kose meg med alle de andres flotte fargevalg=)

Ha en fin fin fag:-)

Brit. (lille meg) sa...

Så flotte anemoner! Nydelig rødt i dag!Jeg hengte meg ikke på denne, jeg, men sannelig er det veldig mye fint å se på bloggene rundt om.
Ha en nydelig dag!:-)

Tara sa...

elsker anemoner...og disse var jo spesielt vakre:)))

klem tara...

Anonym sa...

Kjempeflott, Line - jeg kjenner følelsen av å bare trippe etter å sette seg ved PC'n. Er ikke dette en morsom utfordring?? Gleder meg til å se masse flott blått i dag:) Klem fra Randi**

Anonym sa...

Røde herlige anemoner ja, det er en fin start på fargeuka. Gøy du er med :)

M.E.V. foto sa...

Nydelige anemoner!